יצירת קשר
DANEL_LOGO_04-01

    ליווי וייעוץ בחירת בית אבות

    כיצד מקבלים את ההחלטה המשמעותית בבחירת בית אבות עבור יקירכם? מי מקבל את ההחלטה? איזה שאלות חשוב שתשאלו לפני קבלת ההחלטה? ומי יכול לסייע לכם בקבלת ההחלטה הטובה ביותר? 

    מעבר של קשיש לבית אבות אינו תהליך פשוט עבורו ונעשה לרוב במקרים בהם הקשיש אינו יכול להישאר במסגרת הביתית, הטבעית והמוכרת לו. למרות הקושי בתהליך עצמו, המעבר לבית אבות מאפשר לקשיש לחיות במסגרת מוגנת, ולשפר את בריאותו ואיכות חייו.

    כאשר מגיע הרגע בו בני המשפחה המבוגרים זקוקים לבית אבות, מדובר בהחלטה מורכבת שדורשת הפעלת שיקול דעת מעמיק. רבים מוצאים את עצמם מתמודדים עם שאלות ודילמות לא מעטות, בין אם בנוגע למיקום, איכות השירותים, המתקנים השונים המוצעים, הצוות וכו'.

    אנחנו בדנאל סיעוד מאמינים כי ההחלטה לגבי המעבר לבית האבות צריכה להיות של הקשיש ובשיתוף מלא עימו, אלא אם מצבו הקוגניטיבי לא מאפשר זאת.

    ליווי וייעוץ בחירת בית אבות

    שירות ייעוץ בבחירת בית אבות

    בישראל קיימים סוגים שונים של בתי אבות: לתשושים, לסיעודיים ולתשושי נפש, ובכל סוג קיימות עשרות אפשרויות. כיצד יודעים באיזה בית אבות לבחור? דנאל סיעוד מלווים אתכם אתכם עד למציאת הפתרון המתאים עבור בן המשפחה שלכם על בסיס זיהוי הצרכים הייחודיים שלו שירות זה מקל על הקשיש ובני משפחתו ומבטיח בחירה נבונה ומותאמת אישית, תוך התחשבות במגוון פרמטרים אישיים.

    כיצד בדנאל סיעוד מסייעים לכם לקבל את ההחלטה המתאימה ביותר עבורכם?

    חברת דנאל סיעוד מעניקה ליווי צמוד בתהליך בחירת בית האבות המתאים ביותר לכל קשיש. השירות כולל:

    • הבנה מעמיקה של צרכי הקשיש – המבטיחה כי בית האבות הנבחר יענה על כל הדרישות הבריאותיות והחברתיות שלו.
    • בדיקת אלטרנטיבות – הצגת מספר בתי אבות מתאימים לבן המשפחה שלכם.
    • מיצוי זכויות – הדרכה לגבי הזכויות להם זכאים הקשישים מהרשויות המקומיות וממוסדות המדינה.
    • מקורות מימון – בדיקת מקורות מימון שיכולים לעמוד לרשותכם (משרד הרווחה, משרד הבריאות, ביטוחיים סיעודיים ועוד).
    • עלויות – סיוע בקבלת מחירים נוחים.
    • בירוקרטיה – הסבר וליווי בכל התהליכים הבירוקרטים הנדרשים.

    מה עוד חשוב לדעת לפני שבוחרים בית אבות?

    אנחנו ממליצים, לפני חיפוש המסגרת להוריכם, לערוך תיאום ציפיות, הן עם הקשיש והן בין בני המשפחה לגבי הציפיות מהמסגרת. חשוב שהקשיש ובני משפחתו ישאלו את עצמם את השאלות הבאות:

    • איזה סוג עזרה צריך בן המשפחה? עזרה סיעודית, טיפול רפואי או אולי רק מסגרת חברתית?
    • האם חשוב לכם שבית האבות יהיה קרוב למקום המגורים שלכם כדי שתוכלו לבקר לעיתים תכופות?
    • מה התקציב המשפחתי למימון העלות? האם ניתן למצוא מקורות מימון נוספים?
    • מהם תנאי הקבלה לבית האבות והאם בני המשפחה שלכם עומדים בהם?

    קריטריונים אלה יעזרו לכם במיקוד האפשרויות לבחירה ויסייעו לכם בקבלת ההחלטה.

    למה לפנות לדנאל סיעוד לצורך קבלת ליווי בבחירת בית אבות?

    ניסיון רב – היתרון המרכזי של דנאל סיעוד טמון בניסיון הרב שצברה החברה לאורך השנים כחברה ותיקה למתן שירותי סיעוד לאנשים בגיל השלישי. ככזו, דנאל סיעוד מכירה היטב את הצרכים והאתגרים הניצבים בפני הקשיש ובני משפחתו בבחירת בית אבות, ומספקת שירותי ייעוץ בהתאמה אישית, הכל על בסיס ידע מקצועי רחב והיכרות עם המערכת.

    אמינות ומקצועיות – דנאל סיעוד הינה חברה וותיקה ומוכרת, עם מוניטין מבוסס של אמינות ומקצועיות בתחום הסיעוד. עובדי החברה מציעים ליווי תהליך אישיאשר בסופו תמצאו א בית האבות שיתאים עבורכם.

    ליווי צמוד לאורך כל התהליך – תהליך בחירת בית אבות עשוי להיות מורכב רגשית ומשפחתית. דנאל סיעוד מלווה את המשפחות בכל שלב לאורך הדרך.

    לסיכום

    חברת דנאל סיעוד מספקת יתרונות רבים בעת קבלת שירותי ייעוץ לבחירת בית אבות עבור יקירכם. בכל שלב ניתן לקבל מידע וכך להצליח בקבלת  החלטה טובה מבוססת על פי הצרכים של יקירכם ועל פי ידע מקצועי בתחום. פנו אל דנאל סיעוד לקבלת ליווי בבחירת בית אבות.

    יצירת קשר