מיתוסים רבים קיימים בתחום הסיעוד לקשישים ומכיוון שלרובינו אין את הזמן והכלים לבדוק את הדברים אנו נוטים להאמין לכך. חשוב לנו לפשט עבורכם את המצב ולהציג לכם את המידע הנכון בנושא חשוב זה.
לא נכון. יש דרגות זכאות שונות בהתאם לרמת הקושי והתפקוד של הקשיש, בהסתמך על מידת התלות שלו, יקבל סיוע מותאם. ביטוח לאומי האמון על אישור זה בודק כל מקרה לגופו. נכון שיש כללים, חוקים ואף מבחנים שקובעים את רמת הקושי של הקשיש ואת חוסר היכולת שלו לדאוג לעצמו, והם אלו שמתווים את הבסיס להעסקת עובד סיעודי, אבל חשוב לא לחכות עד שהמצב יחמיר, אלא לפנות ולבדוק מה האופציות העומדות לרשותכם. לבדיקת זכאות>>
לא נכון. רוב המטפלות בארץ הן למעשה מטפלות ישראליות ולא עובדות זרות. המטפלות מספקות שירותי עזרה לקשישים מספר שעות ביום לפי המצב התפקודי ולפי הזכאות שביטוח לאומי אישר.
לא נכון. בדנאל סיעוד, מטפלות עוברות הדרכה וליווי אישי לאורך כל הדרך. חשוב לנו שהמטפלות שלנו יהיו מקצועיות בעבודתן וכמובן שתהיה להן גישה טיפולית, אנושית ורצון לעזור ולסייע.
לא נכון. עבודתם של העובדים הסוציאליים בחברות הסיעוד מרכזית משמעותית, חשובה ותורמת לקשישים. באמצעות ביקורי הבית והשיחות עם הקשישים ובני משפחתם, העו"סים מאתרים בעיות במועד, נמצאים בקשר מול הרווחה, דואגים לקשישים הן מבחינת מתן סיוע של מטפלת והן בתחומים נוספים עליהם הם שמים דגש במהלך הביקור. במקרה של החמרה והתדרדות במצב, הם נמצאים שם בשביל לאתר ולספק סיוע וטיפול מתאים, הם מבחינים במצב הכלכלי ובתנאי המחייה של הקשיש ופועלים אל מול הגורמים הרלוונטיים בכדי לעזור ככל הניתן.
לא נכון. אצלנו בדנאל סיעוד העבודה מתבצעת באמצעות אמצעים טכנולוגיים המייעלים את אופן העבודה ומתן השירות, ובכך מאפשרים לעובדים לעשות את עבודתם נאמנה תוך התרכזות במטופל, בצרכיו ובצרכי בני המשפחה ופחות בבירוקרטיה.
רוצים להתייעץ ולקבל מידע נוסף?
צרו עמנו קשר ונשמח לענות על כל שאלה ולסייע
95922*