יצירת קשר
DANEL_LOGO_04-01

    הסדרי נגישות חברת דנאל

    ינואר 5, 2021
    // מערכת דנאל

    קבוצת דנאל נוקטת את מירב המאמצים ומשקיעה משאבים רבים על מנת לספק לכל לקוחותיה שירות שוויוני, מכובד, נגיש ומקצועי. בהתאם לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות תשנ"ח-1998 ולתקנות שהותקנו מכוחו, מושקעים מאמצים ומשאבים רבים בביצוע התאמות הנגישות הנדרשות שיביאו לכך שאדם בעל מוגבלות יוכל לקבל את השירותים הניתנים לכלל הלקוחות, באופן עצמאי ושוויוני.

    הסדרי נגישות מבנים

    להלן הסדרי הנגישות הקיימים במרכז קבלת הקהל הממוקמים בבניין איילון ביטוח – רח' אבא הלל 12, רמת גן (קומה 3) –

    חניות נכים – ממוקמת בחניון מינוס 4, בצמוד למעלית החניון.

    דרכי גישה – קיים רצף גישה מהחניה דרך הכניסה למרכז קבלת הקהל ועד לקבלת השירות

    כניסה נגישה – יש

    עמדת שרות – עמדות השירות הותאמו ויכולות לתת שירות גם לאנשים עם מוגבלות

    עזרים ללקויי שמיעה – בעמדות הנותנות שירות קיימות לולאות השראה.

    אמצעי הכוונים לעיוורים – קיימת מערכת Step hear, ניתן להפעילה באמצעות אפליקציה.

    מעלית – יש

    שירותי נכים – בקומת הכניסה

    שירות לקוחות נגיש

    • הדרכות עובדים לשירות נגיש – עובדים חדשים, במהלך השנה הראשונה לעבודתם, עוברים הדרכה ראשונית על נהלי שילוב אנשים עם מוגבלות בקבוצת דנאל וכן אוריינטציה "חושית".

    אחת לשנה נשלחת לעובדים הדרכת רענון, לגבי נהלי הקבוצה לשילוב אנשים עם מוגבלות.

    • מוקד טלפוני נגיש– המענה הקולי הונגש כך שהמידע מועבר בשפה ברורה וללא מוסיקת רקע.

    • אמצעים נוספים ליצירת קשר– קיימים מספר אמצעים נוספים ליצירת קשר:

    • שירות פרונטלי – קבלת קהל בימים א'-ה' בין השעות 09:00-17:00

    • פניה באמצעות "צור קשר" באתר

    • פניה באמצעות הדואר: דרך אבא הלל סילבר 12 רמת גן

    כיצד עובדת ההנגשה באתר?

    באתר מוצב תפריט הנגשה של חברת הנגשת אתרים – נגיש בקליק.  לחיצה על כפתור הנגישות מאפשרת את פתיחת התפריט המכיל כפתורי ההנגשה. לאחר בחירת נושא בתפריט יש להמתין לטעינת הדף.

    התוכנה פועלת בדפדפנים הפופולריים: Chrome, Firefox, Safari, Opera. אחריות השימוש והיישום באתר חלה על בעלי האתר ו/או מי מטעמו לרבות התוכן המוצג באתר בכפוף למגבלות ולתנאי השימוש בתוכנה.

    אפשרויות הנגישות בתפריט:

    • התאמה לניווט מקלדת- מתן אפשרות לניווט ע"י מקלדת
    • התאמה לקורא מסך – התאמת האתר עבור טכנולוגיות מסייעות כגון NVDA , JAWS
    • חסימת הבהובים – עצירת אלמנטים נעים וחסימת הבהובים
    • הגדלת פונט האתר ל-4 גדלים שונים
    • התאמות ניגודיות – שינוי ניגודיות צבעי האתר
    • התאמת האתר לעיוורי צבעים
    • שינוי הפונט לקריא יותר
    • הגדלת הסמן ושינוי צבעו לשחור או לבן
    • הגדלת התצוגה לכ-200%
    • הדגשת קישורים באתר
    • הדגשת כותרות באתר
    • הצגת תיאור אלטרנטיבי לתמונות
    • הצהרת נגישות
    • שליחת משוב נגישות

    דרכי פנייה לבקשות והצעות לשיפור בנושא נגישות

    יש לציין כי אנו ממשיכים במאמצים לשפר את נגישות החברה כחלק ממחויבותנו לאפשר לכלל האוכלוסייה כולל אנשים עם מוגבלויות לקבל את השרות הנגיש ביותר.

    במידה ונתקלת בבעיה או בתקלה כלשהי בנושא הנגישות, נשמח שתעדכן אותנו בכך ואנו נעשה כל מאמץ למצוא עבורך פתרון מתאים ולטפל בתקלה בהקדם ככל שניתן.

    פרטי רכז הנגישות בדנאל

    פרסום הצהרת הנגישות

    הצהרת הנגישות עודכנה ביום: 17.8.23

    רוצים להתייעץ ולקבל מידע נוסף?

    צרו עמנו קשר ונשמח לענות על כל שאלה ולסייע

    95922*