קבוצת דנאל נוקטת את מירב המאמצים ומשקיעה משאבים רבים על מנת לספק לכל לקוחותיה שירות שוויוני, מכובד, נגיש ומקצועי. בהתאם לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות תשנ"ח-1998 ולתקנות שהותקנו מכוחו, מושקעים מאמצים ומשאבים רבים בביצוע התאמות הנגישות הנדרשות שיביאו לכך שאדם בעל מוגבלות יוכל לקבל את השירותים הניתנים לכלל הלקוחות, באופן עצמאי ושוויוני.
להלן הסדרי הנגישות הקיימים במרכז קבלת הקהל הממוקמים בבניין איילון ביטוח – רח' אבא הלל 12, רמת גן (קומה 3) –
חניות נכים – ממוקמת בחניון מינוס 4, בצמוד למעלית החניון.
דרכי גישה – קיים רצף גישה מהחניה דרך הכניסה למרכז קבלת הקהל ועד לקבלת השירות
כניסה נגישה – יש
עמדת שרות – עמדות השירות הותאמו ויכולות לתת שירות גם לאנשים עם מוגבלות
עזרים ללקויי שמיעה – בעמדות הנותנות שירות קיימות לולאות השראה.
אמצעי הכוונים לעיוורים – קיימת מערכת Step hear, ניתן להפעילה באמצעות אפליקציה.
מעלית – יש
שירותי נכים – בקומת הכניסה
יש לציין כי אנו ממשיכים במאמצים לשפר את נגישות החברה כחלק ממחויבותנו לאפשר לכלל האוכלוסייה כולל אנשים עם מוגבלויות לקבל את השרות הנגיש ביותר.
במידה ונתקלת בבעיה או בתקלה כלשהי בנושא הנגישות, נשמח שתעדכן אותנו בכך ואנו נעשה כל מאמץ למצוא עבורך פתרון מתאים ולטפל בתקלה בהקדם ככל שניתן.