יצירת קשר
DANEL_LOGO_04-01

    "החברה נתנה לי את כל הכלים כדי לתת שירות טוב יותר למטופלים"

    דצמבר 12, 2019
    // מערכת דנאל

    דנאל סיעוד מציעה מגוון אפשרויות תעסוקה וקידום, ומאפשרת למטפלות לקשישים שהוכיחו כישורים רלוונטיים לעבור לתפקידי רכזות ובקריות, תוך שהיא מעניקה להן הכשרה מקיפה

    אחד הדברים החשובים לעובדים רבים, בכל תחום, הוא מגוון אפשרויות הקידום הקיימות בפניהם במקום עבודתם, לצד היכולת ללמוד ולרכוש כלים מקצועיים נוספים.

    בדנאל סיעוד מאפשרים למטפלות ולמטפלים לעבור לתפקידים אחרים בחברה, ולהמשיך להעניק את הטיפול המסור לקשישים – באופנים אחרים.

    דנאל סיעוד, השייכת לקבוצת דנאל, היא החברה המובילה בארץ בתחום הסיעוד. החברה, המעניקה טיפול לכ-20,000 קשישים בכל רחבי הארץ, מעסיקה עשרות אלפי מטפלים סיעודיים לקשישים, הנבחרים בקפידה על ידי הסגל המקצועי של דנאל סיעוד, ומיישמים את העקרונות המובילים של החברה והם הענקת יחס אישי וחם לכל מטופל ומטופלת. החברה מציעה מגוון רחב של שירותים ולכן, כפועל יוצא, יש לעובדים בה מגוון רחב של אפשרויות.

    ענבר גז, מנהלת הגיוס של החברה, מספרת כי עובדות בעלות פוטנציאל, יכולות לעבור מתפקיד מטפלת לתפקידים נוספים – במידה והן רוצות בכך. "לעיתים ישנן מטפלות שהגיעו לתפקיד לאחר שכבר רכשו ניסיון בתחומים אחרים. חלקן מעוניינות אחרי זמן מה לעשות דברים אחרים, ובמידה ויש להן את היכולות, אנחנו יכולים לתת להן את הכלים הרלוונטיים ולשלב אותן בתפקידים שונים כמו רכזות או בקריות", היא אומרת. ענבר מציינת, כי הרכזים ועובדי הסניפים בחברה עוברים תהליך הכשרה מסודר הכולל קורסים תיאורטיים והכשרה תוך כדי עבודה.

    מטפלת סיעודית

    מי שהחליפה תפקיד בתוך החברה היא מארינה בן שטרית, שהגיעה לדנאל סיעוד לתפקיד מטפלת לקשישים בסניף כפר סבא, אחרי שעבדה כמטפלת בחברה אחרת. "אחרי כמה שנים בחברה, אמרתי למנהלת הסניף שבמידה ומתפנה תפקיד רכזת במשרד – אשמח להתחיל לעבוד בו. ואכן, כשאחת הרכזות יצאה לחופשת לידה, החלפתי אותה", היא מספרת. כשאותה רכזת חזרה מחופשת לידה עברה מארינה לתפקיד זהה בסניף אחר. מארינה מספרת כי היא למדה את העבודה מהרכזת אותה החליפה, אבל גם באמצעות השתתפות בקורסים שונים שהחברה סיפקה לה. "החברה נתנה לי את כל הכלים כדי לתת שירות טוב יותר למטופלים, ולהצליח בתפקיד שלי", היא אומרת, "העובדה שהייתי קודם מטפלת ועכשיו אני רכזת מאפשרת לי להכיר את הצרכים של המטופלים טוב יותר – וגם את אלו של המטפלות".

    גם אינה אוחטרנקו היא דוגמה למי שהחליפה מספר תפקידים לאורך 20 השנים שהיא עובדת בדנאל סיעוד. "אחרי שנים כמטפלת לקשישים התחילו לבקש ממני לעשות עבודות שונות במשרד – בין השאר לעזור בתרגום, לדבר עם לקוחות בשפה הרוסית ועבודות משרדיות שונות", היא אומרת, "בהמשך מנהל הסניף הציע לי  להשתלב  ולעבוד בסניף בתפקיד רכזת ושמחתי על ההצעה". אינה שולבה כרכזת בסניף חיפה ואח"כ מונתה לתפקיד בקרית. כעת בתפקידה היא עושה ביקורי בית בבתי הקשישים ועוקבת אחר מצבם התפקודי ואחר הטיפול אותו הם מקבלים. אינה מספרת כי בכל אחד מהתפקידים היא עברה הכשרות מקצועיות שונות . "אני רואה שיש כל הזמן אופציות לתפקידים נוספים בחברה. בנוסף, הדברים שלמדתי יכולים לסייע לי בעוד תחומים בחיים, גם מחוץ למעגל העבודה", היא אומרת.

    רוצים לעבוד בעבודה מלאת משמעות וסיפוק? נשמח אם תצטרפו למשפחה שלנו. להצטרפות> 

    רוצים להתייעץ ולקבל מידע נוסף?

    צרו עמנו קשר ונשמח לענות על כל שאלה ולסייע

    95922*